Вибори в Раду: партії витратили у телевізор півмільярда гривень

Показати всі

Вибори в Раду: партії витратили у телевізор півмільярда гривень

На рахунки виборчих фондів партій, які беруть участь у позачергових парламентських виборах, станом на 10 липня надійшло 622,2 млн грн. З цієї суми 76,4% або 559,6 млн грн пішли на телевізійну рекламу. Про це повідомили у русі “Чесно”, – передає Gazeta.ua.

Найбільше коштів надійшло до виборчого фонду Радикальної партії Олега Ляшка – 98, 2 млн грн.

Далі йдуть “Слуга народу” – 97,5 млн грн, “Голос” – 78,1 млн грн, “Українська стратегія Гройсмана” – 72, 2 млн грн, “Опозиційний блок” – 69 млн грн, “Європейська солідарність” – 47,3 млн грн, “Опозиційна платформа – За життя” – 39 млн грн, “Батьківщина” – 35 млн грн, “Громадянська позиція” – 21 млн грн, “Сила і честь” – 19,1 млн грн, “Самопоміч” – 15,5 млн грн, “Свобода” – 10,9 млн грн, “Аграрна партія” – 6,7 млн грн.

Решта партій, що беруть участь у виборах, акумулювали у фондах менше ніж 5 млн грн.

За фінзвітами 13,8% коштів фондів партії витратили на зовнішню рекламу, 3,3% – друковану продукцію, 2,7% – рекламу на радіо, 1% – рекламу в друкованих ЗМІ, 2,8% – інші потреби.

Лідером за видатками стала партія “Слуга народу” – 96,9 млн грн. Далі йдуть Радикальна партія – 73 млн грн, “Голос” – 71,6 млн грн і “Українська стратегія” – 61,2 млн грн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *