Показати всі

NewsOne скасував телеміст із росіянами

Керівництво телеканал NewsOne, що належить другу Віктора Медведчука, повідомило про скасування телемарафону “Треба поговорити”. Про це повідомляють на сайті телеканалу, – пише Gazeta.ua.

“Наша спроба організувати майданчик для обговорення неполітичних питань силами звичайних людей, які ніколи не ставили під сумнів територіальну цілісність України, без політиків і одіозних пропагандистів, привела до того, що протягом останнього часу низкою політичних партій щодо нашого телеканалу була початку масована інформаційна атака”.

Працівники телеканалу заявляють, що “в хід пішли заяви про акції протесту біля каналу, а з учорашнього вечора – і прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких”.

“Телеканал планував організувати перший неполітичний телеміст між людьми з України та Росії. Його ведучими повинні були стати далекі від політики Андрій Малахов і Марія Ситтель. Тому ми вважаємо, що такі дії щодо телеканалу повертають Україну в часи прямого залякування і тиску на журналістські свободи. Ми вважаємо, що людське життя є головною і абсолютною цінністю, і тому питання припинення війни, встановлення миру і повернення українських полонених додому повинні бути головним питанням для обговорення всіма українськими ЗМІ. Хіба повинні журналісти, які проголошують такий порядок, жити в страху за свої сім’ї?”

Прокремлівський елеканал NewsOne повідомляє про те, що в зв’язку з інформаційною кампанією проти своїх журналістів, загрозою нападу на канал і використанням його імені в передвиборній кампанії ряду українських партій, змушений припинити підготовку телемарафону “Треба поговорити”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *