Чим хочуть купити виборця майбутні кандидати в Президенти?

Показали, як квітне траса Луцьк-Горохів (ФОТО)
13.09.2018
До 2020 року ще одна країна планує загарбати частину України
13.09.2018
Показати всі

Чим хочуть купити виборця майбутні кандидати в Президенти?

За майже півроку до виборів Президента України, політичні гравці вже визначилися з політичними технологіями і почали їх застосовувати в контексті передвиборчої кампанії. Так вважає політичний оглядач Олексій Мінаков. Свої роздуми він опублікував на сайті «Радіо Свобода».

Мінаков  аналізує, які  методи боротьби вже використовують кандидати в Президенти: як відмежовуються від конкурентів і намагаються створити власний привабливий образ. Зокрема він констатує, що «Юлія Тимошенко використовує «ефект панацеї»… У рамках своєї рекламної кампанії «Новий курс України» – і на білбордах, і в телевізійному ролику, який ще й просувається в онлайн-середовищі – переконує, що «нова народна Конституція» вирішить буквально всі проблеми громадян».

Натомість головна політтехнологія Юрія Бойка – «За мир». І тут, наголошує політичний оглядач, «Виборці потрапляють у пастку – як можна проголосувати проти миру? Мир – це ж добре… Хоча закінчення війни банально не залежить від волі будь-якого українського політика – лише Володимир Путін здатен змусити покласти зброю підконтрольних собі військових на Донбасі. А Путін піде на це виключно на власних умовах, реалізація Україною яких призведе до втрати незалежності України як кінцевої мети Путіна».

За версією Олексія Мінакова, «Петро Порошенко використовує технологію «віртуальний конкурент». Чинний Президент розпочав кампанію телевізійними роликами та білбордами «Армія! Мова! Віра! Ми – Україна». При цьому Петро Порошенко повністю ігнорує своїх конкурентів, не реагує на їхні заяви і не вступає в пряме протистояння. Він робить вигляд, що Слон не помічає Моську. Очевидно, цієї стратегії він дотримуватиметься і надалі». При цьому він відзначає   контрастне підсилення проросійського тла через активність  Віктора Медведчука.

Технологія «третя сила»  – в руках Анатолія Гриценка. «Найголовніший тренд цієї виборчої кампанії – запит на нові обличчя, а лідери гонки мають високі антирейтинги, – підкреслює аналітик. – Тому технологія «третьої сили» може ефективно себе проявити. А Анатолій Гриценко парадоксально сприймається українцями якраз як нове «старе обличчя». А відтак уточнює, «загалом однієї технології «третя сила» недостатньо для успіху Гриценка. Вона генерує йому певний рейтинг, але не вирішує проблеми відсутності фінансових ресурсів, розгорнутої структури на місцях і доступу до телевізійних медіа, що буде мати критичне значення ближче до виборів».

Суть технології Олега Ляшка полягає у  грі в «простонародність». Але, підкреслює Мінаков, «ключовою «фішкою» цієї виборчої кампанії Ляшка буде те, що він стане «українським Трампом», який нібито відстоюватиме інтереси національних виробників».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *